------ ------ Mój fotoblog- Robert Warechowicz: Budowa czatowni

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Budowa czatowni

Moja czatownia którą zrobiłem we wrześniu. Wybrałem miejsce na skraju lasku obok zostawionego przez gospodarza siana i dobrze ją zamaskowałem.Wrócę tu w zimie i wyłożę mięso i będę czekał na ptaki drapieżne, sójki  może  nawet lisa .


 




_____________________________________________________________


Budowa drugiej czatowni -4 grudnia. Nie starałem się jej zamaskować.W odległości kilku metrów od czatowni ustawiłem tyczki na których wyłożę mięso z kurczaka. Teraz czekam na opady śniegu. Gdy ten
 spadnie ptaki będą intensywnie wyszukiwać pokarmu- to będzie dobry czas na czatowanie




_________________________________________________________

Tyczka dla myszołowa z nęciskiem. Na drugim kiju umieszczę ukrytą kamerę.
-----------------------------------------------------

To co fotogarofowałem zimą 2014





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz